Eveniment de asigurare. Ce de făcut?
Eveniment de asigurare. Ce de făcut?
- Notificarea unui eveniment asigurat către compania de asigurări prin unul dintre numerele de telefon:
+44 745 814 94 06 / +1 844 541 40 06 / +63 454 971 091 / +971 800 032 00 10 / +81 505 050 88 06 / +91 117 127 95 45
sau prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
În cazul unui eveniment asigurat care necesită îngrijiri medicale sau în caz de accident:
Sunați la compania de asistență la numărul de urgență specificat în polița dvs. de asigurare și furnizați următoarele informații:
- Numele și prenumele Persoanei Asigurate;
- Număr de telefon de contact;
- Locația (țară, oraș, hotel etc.);
- Numărul Contractului de Asigurare;
- Scurtă descriere a evenimentelor care au avut loc și ce ajutor este necesar;
- Orice alte informații solicitate de Asistans.
Puteți contacta numerele de telefon specificate în poliță în ucraineană, rusă sau engleză, non-stop, inclusiv de sărbători și weekenduri.
Apoi, urmați instrucțiunile operatorului Companiei de Asistență.
Dacă nu reușiți să contactați Compania de Asistență sau situația necesită o decizie imediată cu privire la necesitatea asistenței medicale, contactați singur cel mai apropiat centru medical sau medicul, unde trebuie să prezentați polița de asigurare.
În cazul tratamentului în regim de internare, dvs. (sau reprezentantul dvs.) trebuie să contactați Compania de Asistență în termen de 48 de ore de la momentul internării și înainte de plata serviciilor pentru a conveni asupra cheltuielilor dvs.
În cazul în care costul tratamentului (ambulatoriu sau internat) depășește 1000 USD, este necesar să se convină în scris asupra costurilor cu compania de asistență sau cu Asigurătorul înainte de începerea tratamentului în termen de 24 de ore. Consimțământul scris înseamnă transmiterea unui mesaj despre tratament și a unei estimări de tratament prin Internet sau alte mijloace de transmitere electronică a informațiilor și obținerea consimțământului scris (garanției) de la compania care acordă asistență sau de la Asigurător în același mod.
În toate celelalte cazuri, notificați Compania de Asigurări despre producerea unui eveniment asigurat în cel mult 30 de zile calendaristice de la data producerii acestuia.
Dacă ați plătit singuri orice cheltuieli legate de evenimentul asigurat, numaidecât luați și păstrați toate documentele care confirmă producerea evenimentului asigurat și suma cheltuielilor pe care le-ați suportat:
- adeverința-factură de la o instituție medicală (pe antet sau cu ștampila corespunzătoare) care să indice: numele pacientului, diagnosticul exact, data solicitării ajutorului medical, durata tratamentului, date detaliate despre serviciile medicale prestate, diagnostice, prescrise medicamente, cu indicarea cantității și costului acestora;
- rețete scrise de medic pentru achiziționarea medicamentelor, indicând numele fiecărui medicament;
- facturi detaliate pentru alte servicii, defalcate pe data și cost;
- documente care confirmă plata medicamentelor, a serviciilor medicale și a altor servicii prestate (documente de decontare în numerar, bonuri de vânzare, bonuri bancare etc.);
- facturi pentru apeluri telefonice (mesaje fax), care indică numărul de telefon, data, ora și costul fiecărui apel.
Cheltuielile plătite de dvs. personal vor fi rambursate la sosirea în țara dvs. de reședință permanentă, în conformitate cu termenii Contractului de asigurare.